The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 20 maj 2011

En dag i Köpenhamn

Niclas hade lovat mig att vi skulle åka över till Köpenhamn över en dag. Så självklart gjorde vi det. Så vi tog tåget över Öresundsbron och hamnade mitt i smeten. Vilken stad! Den arkitekturen och det trevliga folket! Dessvärre var det en stor helg dag i Köpenhamn denna dagen, så det var inte mycket affärer som var öppna. Men det gjorde inte så mycket. Miljön och allting annat gjorde det hela till en toppen dag. Så vi gick längs Ströget ner till Nyhamn.





Vi satte oss på kajkanten och tog en öl och bara njöt av solen. Niclas hade dessutom en överraskning till mig. Så när vi var där så överlämnade han nycklar till sin lägenhet! Så nu bor jag på två ställen. Både i Nybro och Malmö! Dessutom fick jag två bonus barn på köpet. Nova på 4 år och Lex på 2.

För att visa mig Köpenhamn på ett annat sätt så åkte vi en rundtur på båt. Men för att istället stå där och vänta en halv timme på att den skulle komma in så gick vi en sväng genom de närliggande kvarteren.

En halv timme senare så hoppade vi ombord på den extrem platta båten. Kön till båten var hur lång som helst, så jag trodde inte att vi skulle komma med. Men uppenbarligen så rymmer dom där rundtursbåtarna hur mycket folk som helst!



















Detta var en utav de bästa dagarna jag någonsin haft! Tack min älskling för att du vill visa mig allt som gör dig lycklig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar