The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 27 maj 2011

Mysig fika på Melvin's

Man får passa på att ha lite egen tid med gullungen när Niclas jobbar. För när han kommer hem så duger inte mamma längre.. Så vi gick till Melvin's som ligger ett halv stenkast från lägenheten. Man ser till och med caféet från balkongen. :)



Jag rekommenderar starkt deras Citron-marräng-paj!!


Sen när mannen min kom hem från jobbet och jag stod med disken, så ger han mig en liten röd siden påse. Generad som bara jag kan bli, öppnar jag försiktigt påsen medan Niclas håller om mig som bara han kan göra. I påsen fanns denna underbara ringen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar