The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 29 maj 2011

Sago lekplatsen

Niclas skulle på sin son Lex 2:års kalas idag, så jag och Cornelia fick roa oss själva.. Så vi gick till Sagolekplasten som ligger i en utav parkerna här i Malmö. Jag beundrar verkligen det jobbet som Malmöstad lägger på barnen. Jämnför man med Nybro, där så gott som inte en enda lekplats är godkänd, så är detta himelriket för barnfamiljer.




När mannen min hade busat färdigt med Nova och Lex så möttes vi en bit ifrån Stadsmuseet. Varför inte vara kulturell en söndag? Och ja.. Kulturella blev vi helt klart. Vi gick både på museet i Malmöslott och sen vidare mot Teckniska museet. Så det blev en hel dag med bus och kul.

Väl hemma igen så lagade jag maten för första gången på väldigt länge. Och Niclas som är kock åt två stora portioner. Jag lyckades helt klart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar