The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 19 maj 2011

Jag är så kär!

För andra helgen i rad så åkte jag ner till Malmö. Redan första gången jag träffade Niclas så kändes allt så galet rätt!
Niclas mötte upp mig på O'Learys på Centralen efter att han hade varit hos läkaren. Så satt vi där och tog en öl och bara tog det lugnt.
Redan helgen innan hade Niclas avslöjat att han skulle skämma bort mig med en tre rätters middag. Iom att han är kock så förväntade jag mig bara det absolut bästa!
Så förätten var konjak flamberade champinjoner i grädde och vitlöks bröd. Varm rätten var torskrygg på en bädd av ungsgratinerade grönsaker och ajoli. Och efterrätten var bärsorbe. dessvärre var båda så galet mätta att vi inte orkade någon efterrätt, så den finns kvar i Niclas frys.
Dessutom fick jag tio stycken stora rosa rosor utav mannen i mitt liv. han gör mig skrämmande lycklig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar