The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 30 maj 2011

Förlovning!



Jepp! Så är det! Jag och Niclas förlovade oss i torsdags! Så igår kväll när Cornelia hade somnat så firade vi det. När Niclas och Bulten var över i Tyskland i lördags, så köpte han hem bubbly med guld i bara för att fira ringmärkningen. :)
Jag kan erkänna att jag aldrig har varit lyckligare än vad jag är nu. Det känns helt sjukt att bli behandlad som en prinsessa 24/7, och att få höra att man är vacker när man är nyvaken med världens morgon-ruffs. Niclas gör mig så galet lycklig!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar