The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 3 augusti 2010

Jäkla svin...

Ja, svin kan man verkligen kalla dem!! Jag, Frida, Denny och Jenny fick för oss att bli skogsmullar för en eftermiddag och gå ut i skogen och ragga trattkantareller.. Men inte EN enda liten svamp hittade vi... inte ens en flugsvamp... Nee.. Då visade det sig att en massa VILDSVIN hade ätit upp varendaste liten svamp snutt.. Så Vi fick bli tomhänta på svamp och begav oss hemåt efter att Jimmy-den-onde matade svinen med majs och kletade in en massa tjära på en gran mm. precis vid ett jakt torn. Tror att svinen ska få se på fan för att de nosar upp hela skogen och äter upp våran svamp.. Hoppas Jimmy är trevligare med geväret i högsta hugg än kubb pinnar.....

Vi hittade ett och ett annat litet blåbär i alla fall

0 kommentarer:

Skicka en kommentar