The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 23 augusti 2010

Present!

För ett tag sen (jag har ju varit väldigt dålig på att blogga fast jag hela tiden säger till mig själv att jag måste göra det...) så var Hilda på besök. Hon hade varit i Danmark och Norge, i Danmark hade hon hittat en liten butik med BARA miniatyr grejer. Och då köpte hon en liten påse med bestick till mig :D Jag har sedan innan en servis med blått inslag, och det blev en rejäl lyckoträff att hon köpte bestick i samma färg. :)

Pyssel och miniatyr ådran flödar!! Och till och med MollyKatten tycker om att titta på. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar