The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 31 augusti 2010

KräftSkiva på gården!

Nu känns det som att hösten kan komma när den vill! Nu har vi haft kräftskiva nere på gården med alla de underbara grannarna!


Det var jag, Frida, Jonne, Amanda, Cecilia, Cecilias syter, Aijla, Åke, Maijri mfl. det var verkligen galet trevligt! Senare på kvällen kommer Jenny, Denny och Ronnie. Så vi var ett stort gäng som satt och åt och drack tillsammans. Vi hade verkligen hur trevligt som helst! Just nu känns det som att det bara är grannarna som har kvar mig i Nybro. Och självklart mina älskade vänner!


Frida gjorde en KANON god kräft-paj, jag bakade baguetter och Åke och Maijri hade gjort en Jansson. Knytisar är det absolut bästa man kan göra! Det krävs så lite för att göra så mycket!
Frida hade gjort små kräftor i cernit som hängde på glasen. :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar