The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 5 augusti 2010

Nu hörrni..

Nu har min miniatyr ådra börjat blomma igen! Jag fick hem ett litet paket som jag beställt från nätet med en massa fina grejer idag, så nu ska här fixas och donas!! Måste bara hitta något att bygga upp den lilla planerade skapelsen i... Huuumm.. Ja, det läser sig.

Jag och min bästaste granne Frida har roat oss flera kvällar i rad nu med cernit lera, och de har ett ganska stort finger med i denna leken. Det ska bli grymt intressant att de det planerade resultatet sen. Men kommer som sagt inte börja visa något förrän jag har hittat något att bygga upp det i. :)

Kram på er!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar