The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 14 september 2010

Fika?

det har varit en hel mysig dag! Började dagen med att vakna av kaffe på sängen, och sen gå och mysa i pyamasen ett par timmar. Sen ville Frida och Jenny att jag, James och Cornelia skulle med ner på stan och ta en fika med dem medans Jenny barnvaktade Ville-Valle! Så varför inte? Ett besök på Dolce Vita blev det i alla fall. :)

Mitt halva hjärta!
Jenny & Ville-Valle
Min andra del av hjärtat!
The one and only favorit grannen Frida!

Rött the, Cornelia fick en fralla och Fanta. Efter en timme kom Villes mamma och hämtade honom och pratade lite om allt och ingenting.

En sak som har börjat reta mig till vansinne är alla dessa propaganda blad som singlar ner i brevlådan! Shit, jag vet vad jag ska rösta på! Man måste inte hålla på och kräkas propaganda till hela världens regn-skog har blivit till pappret till deras info blad om deras tycke och tänk! Ok, visst, det är nu bara ett par dagar kvar, men de flesta vet väl vad de ska rösta på? De äldre röstar väl på samma parti som de alltid har röstat på, och vi som är "oskulder" på röstnings fronten har väl ändå varit såpass insatta att de vet vad som gäller för att få ut det bästa av Sverige? Rätta mig om jag har fel, men varför inte bara låta det svenska folket komma till de olika partierna istället för att de ska attackera oss?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar