The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 14 september 2010

Roliga svampar

Vilken mys-pys eftermiddag!! Jag, Jenny, James, Frida och Cornelia åkte ut till skogarna runt Nybro för att leta blåbär och lite svamp (om man hade tur). Och de hade vi ju faktiskt!
Vid första stoppet hittade vi inte ett skit! Men sen åkte vi en vända till, och då hittade vi dessa fantastiska Fjällskivlingarna, och en och en annan liten knubbig Karl-Johan.

Dessutom höll jag på att slå ihjäl mig när jag sjönk ner med hela foten i sankmark... Men Fridas kamera i ena handen och andra handen på hel fel ställe så blev jag helt enkelt fast i de där hålet! Mina ecco skor tyckte inte om det.. Men de fick de genom lida. Som tur var (?) så regnade det i stort sett hela våran skogs-mulle-tur, så skorna blev någorlunda rena efter ett par meter. Men ändå!


Jenny har hittat någon ny fetich eller nojja också.. Hon gick och trampade ner svampar som hon tyckte stod fel eller helt enkelt tittade snett på henne, så flertalet svampar fick känna sina sista regndroppar idag..



Lite svampar blev det i alla fall! :) Dessutom hittade vi ett helt gäng kantareller på det sista stället vi stannade på. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar