The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 13 september 2010

Ny design.. Igen

Jag måste verkligen göra dig jätte förvirrad!! Jag byter ju design i samma takt som min frisyr.. Alltså blir de ganska ofta. Så just nu har jag ju svart hår med rosa slingor i en massa roliga färger. Jag älskar verkligen Jenny! Hon har så mycket roliga idéer för sig. :)

Ikväll har det blivit lugnt med tv, paj a´la Frida&Anna, och mys i soffan. Så det har varit en väldigt händelselös dag. :) Men jag har i alla fall tagit kort på lite scrapbooking som ska läggas upp i morgon. Nu är dessutom Cornelias 3:e årsbok klar. 3-4 års boken. Så nu måste jag införskaffa ett nytt album för att kunna göra 4-5 boken. Dessutom har jag tagit en hel del fina kort på Cornelia med Fridas underbara jävla system kamera! Jag vill verkligen ha en sån!! Nu nu nu nu nu!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar