The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 13 september 2010

Utredning och frisören Anna

I tisdags var jag på en utredning för hur jag egentligen mår... det var en utav de jobbigaste dagarna i mitt liv. Som tur var så hade jag med min Frida och James, så jag visste att de totala stödet fann när jag väl var färdig. Så på så sätt var det skönt att få det gjort.. Dessutom har landstinget haft fel om mitt mående i nästan 9 år... Det känns ju helt underbart!!.. inte.. Men nu har jag i alla fall fått reda på vad det är för "fel" på mig. Så istället för den diagnosen jag fick för många år sen, så lider jag av 4 andra... Hmm... Vad ska man säga? det blir helt enkelt en hel del terapi och sen ta dagen som den kommer...

Jag har blivit Patriks och James privata frisör tydligen.... Så jag klippte James och Patrik för ett par dagar sedan. Jag blev riktigt nöjd faktiskt. Jag ska tydligen gå över Tobies huvud i de kommande dagarna också.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar