The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 21 september 2010

Mera Miniatyrer

Allting på bilderna har jag gjort, förutom produkterna som de står på. :) Funderar på att måla diskarna, men vet inte i vilken färg... :/ Ska nog vänta till det finns ett hus att ställa det i.

The kannor
Koditor disk
Bröllops tårta, det kommer en till inom kort.
Chokladbollar, Budapestrulle och Prinsess stubbe
Konditordisk
Tårta med bit
Cupcakes med hallon glasyr, hjärtan bakelser och körsbärs cupcakes
Cheesecake paj, jordgubbs paj och morotskaka med grädde
Våffla med sylt och grädde
Pajbit med vailjsås och körsbär
Chokladkaka och små kakor
Äppelpaj, marängpaj och ännu en morotskaka
Kondisdisk
Grön äppelpaj, smörgåstårta och röd äppelpaj
Fridas ballerina kex och dammsugare. Och mina kanelbullar.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Esta pasteleria tiene de todo, todo. Buen trabajo.
Besos Clara

Skicka en kommentar