The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 23 september 2010

Nintendo 8bit

Det är en riktig sjuk-stuga här.. Cornelia är sjuk, jag är sjuk och Frida är sjuk. Vi hostar i kapp och det ligger snor-papper i hela soptunnan... Hur länge ska en förkylning hålla i sig? Hmm.. Ja, vi roar oss på vårt egna lilla vis i alla fall. Frida drog upp sitt Nintendo 8bit så hade vi lite nostalgi spelande.





Det är helt galet vad kul det är att spela det igen. Det är det jag och en före detta tjejkompis spelade hela tiden innan PS2:an kom ut. Så det har skjutits ballonger och spelats Super Mario 3.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar