The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 25 oktober 2010

Cyberlox lampa

Ok, först ska jag förklara vad Cyberlox är för något. Det är som rund-vävda långa ihåliga korvar (för dig som inte vet), och det flätas vanligtvis in i håret. Mycket häftigt tycker jag, men jag skulle inte göra det själv.
Cyberlox
Hur som helst, så lyckades jag komma över en låda, eller jag fick en låda med svarta, silver-metallic, blå-metallic och några rosa av Jenny. Tillsammans kom vi på den ultimata idéen att göra en lampa. Så har gått i en vecka nu och funderat ut vad som ska göras... Så lite taggtråd, ett sju-helvetes tålamod och lite jävlar anamma, gjorde att jag lyckades få ihop en. Jag lägger upp en bild i morgon på hur den blev. :) Den hänger i alla fall i mitt vardagsrum och gör mig lycklig varje gång jag går in.

För övrigt har det varit en skrämmande lugn dag. Har tagit det lugnt, gosat med hunden och Cornelia som har varit hemma från dagis idag. Frida var såklart förbi och förgyllde min tillvaro mer eller mindre hela dagen också.
Och så har jag, Cornelia, Frida, Bettan, Patrik och vovsingen varit och stor handlat på City Gross. Så nu är kylen, frysen och skafferiet fyllt igen. :) Man blir så glad över att inte behöva tänka på vad som finns i skåpen.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar