The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 14 oktober 2010

Ja just de..

En av anledningarna till att de har blivit väldigt lite miniatyrer på ett tag är främst för att jag hamnade på sjukhus vid månadsskiftet.. Jag hade gått förkyld i flera veckor, och hade på känn att jag kanske borde gå till farbror doktorn, men envis som jag ju är, så envisades jag med att inte gå dit. När jag en morgon kände att det rann blod ur öronen, så kände jag att det kanske vore bra om någon kollade på det. Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen och fick prata med en trevlig tjej där. Och hon fixade en akut tid till vårdcentralen. Väl på plats där, så var de tydligen inte så akut, eftersom att det tog en halv evighet innan det blev våran tur. Läkaren tittade i mina öron och kände på mitt huvud (som gjorde sjukt galet ont) och han fixade en tid in till sjukhuset i Kalmar. Där inne visade det sig att jag hade dubbelsidig öroninflammation, dubbelsidig lunginflammation och en inflammation i skallbenet.... Att få inflammation i skallbenet är tydligen jätte ovanligt, men eftersom att jag hade gått med min öroninflammation så länge, så spred den sig.... Så det blev en övernattning på sjukhuset..


Nu i efterhand så ska jag sluta vara så envis och gå ner till doktorn när de börjar bli riiiiktigt jobbigt. Men 60 gram penicilin senare så är jag frisk. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar