The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 24 oktober 2010

Mitt 300:e inlägg

Shit vad tiden har gått!! Detta är nu mitt 300:e inlägg. Vart tar tiden vägen?! Visst att jag vet att tiden går skrämmande fort när man kollar på Cornelia eller Wilma. Men det är verkligen helt galet! Hur har jag haft inspiration till att skriva 300 inlägg? Ja, antagligen beror det på att jag har så mycket knasiga funderingar och tankar, och för att jag ser inspiration i allting! Nu kommer det dessutom bli ännu mer. Jag beställde nämligen en Canon D1000 för ett par dagar sen, så den hoppas jag kommer hem nu i veckan. Så då kommer det tas mer bilder, och på ett proffsigare sätt. :) Tack ni som läser min blogg och finner inspiration i allting jag gör. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar