The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 14 oktober 2010

SkogsTokigt!

På två dagar så lyckades jag och Frida plocka ihop cirka 7-8 kg trattkantareller var! Det är helt galet vad mycket svamp det finns när man väl letar. Och nu var de bara trattisar. Så vi plockade ihop en picknick väska med mackor och grejer, och sen bar det av ut mot skogarna med hundarna, Frida och Cornelia.


Cornelia tjatade grymt mycket om fika... I över en timme så fick jag höra "Ska vi fika snart?" säkert 1000 gånger... När vi väl fikade, så upptäckte vi att Cornelias saft flaska hade läckt.. Och den hade läckt över hela Fridas system kamera... Lite ångest varning på det faktiskt...
Wilma hoppade och studsade konstant. Fast för en liten hund-bebis blir det lätt jobbigt, så efter fikat så låg hon vid våra saker och sov i en timme. Men sen var de hopp och skutt igen. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar