The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 9 oktober 2010

SoffMys

Cornelia har börjat vara mer på dagis nu.. Lite tråkigt för mig som inte har henne på dagarna, och hon är grinig på eftermiddagarna efter dagis.. Men det är så det är. Så kvällarna har bestått av mycket mys, gos och prat. Vi har tittat på film och myst med hunden osv.


Hon är verkligen min underbara lilla tjej :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar