The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 17 oktober 2010

Lycka!

Vilken lycka!! För ett ex antal dagar sen kom Thimmy fram till mig hemma hos Patrik, när han och Frida var där med lilla Theodor.
- Anna Vill du göra oss en tjänst?
- Ja visst, vad som helst.
- Vill du bli Theodors gudmor?

Kan man säga nej till en sån förfrågan?! Jag blev hur galet lycklig som helst! Jag blev helt sentimental och blev helt tårögd! Frida har för länge sen frågat Patrik om han vill bli gudfar, vilket han absolut ville. Så nu är vi båda gudföräldrar.
Av vissa tråkiga händelser så är jag inte längre gudmor till Natscha. Men dem anledningarna behöver vi inte gå in närmre på.
Nu sprudlar bara lyckan över att jag och Patrik ska få stå framme i kyrkan med Frida och Thimmy under Theodors dop.
Sitter redan och funderar på den ultimata dop presenten. Men jag har lite funderingar. ;)

För övrigt har de blivit en massa miniatyrer de senaste dagarna. Jag har inte hunnit ta några bilder, och allt har inte varit i ugnen än, men det kommer bilder så fort det är brända. Ska jobba på att göra lite förpackningar och grejer.
Nu har jag även skaffat ett www.etsy.com konto, så de kommer finnas till försäljning där senare. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar