The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 28 oktober 2010

Wilda Wilma

Det är verkligen spännande att ha valp. Man vet aldrig riktigt vad det är för syn som möter en när man vaknar på morgonen. I morse hade Wilma fått tag på en servett som låg på vardagsrums bordet.. Och ja... Bilden säger väl en hel del.


Wilma var ganska nöjd med sig själv i alla fall. Och kan man bli arg på denna sötasaken? Näe, hon får leka med servetter hur mycket hon vill.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar