The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 6 januari 2012

LångPromenix

Efter hur många dagar som helst på lat-sidan, så tog vi beslutet att ta en lång promenad. Niclas är ju ledig idag, så då får man passa på att hitta på lite allt möjligt mysigt och avslappnande innan helgen tar slut och allting återgår till vardagen igen. Så vi gick en promenad genom stan, ner till västra hamnen och vidare genom kungsparken för att sedan gå genom stan hem igen. En lagom promenad en utav de först soliga dagarna på lääääänge! Jag vet inte, men ibland känns det som att det finns ett litet regnmoln som ligger preciiiis över Malmö hela tiden. Enbart för att jävlas..







0 kommentarer:

Skicka en kommentar