The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 19 januari 2012

Underbara Torsdag!


Jag älskar verkligen mitt jobb. Människorna jag får träffa med världens livshistorier och alla dessa fantastiska bemötanden. Ingen dömer mig för mitt utseende eller för att jag i vissa lägen ser arg ut när jag är koncentrerad.

Just idag har jag umgåtts med Anneli och Hans som är ägare till Siesta på gamla väster här i Malmö. Detta paret är så extremt kärleksfulla både mot sina gäster, sin personal och inte minst mot varandra. Det är som att komma in i en kärleksfull och varm saga så fort man sätter sin fot innanför dörren till deras krog.

Jag träffade Anneli och Hans för första gången när jag var på Winemakers Dinnern i november, och vi har hållit kontakten sen dess. Och iom deras fantastiska förflutna och deras personligheter, så valde jag att göra ett porträtt på dem till nästa tidning. Så jag trillade in hos dem på för middagen, och jag trodde att det kanske skulle ta en timme lite drygt att sitta och småprata över en kaffe och samtidigt få all fakta om deras liv som skulle vara till tidningen.
Men den timmen gick extremt fort och jag var kvar i nästan 4 timmar. Helt underbart! Medan hans jobbade lite, så satt jag och Anneli i baren och tog ett glas vin efter att jag hade slutat spela in allt som skulle komma med i tidningen.

Vi pratade verkligen om ALLT! och jag klassificerar verkligen paret Altenhammar som vänner, och jag ser fram emot att deras porträtt trycks i nästa nummer!

En utav anledningarna till att jag är en så dålig bloggare som jag är för tillfället, är för att jag har tagit på mig västra hamnens tidning också. Så det är för tillfället dubbelt så mycket jobb. Men jag trivs som fisken i vattnet, för det är ju så extremt givande och roligt! Så jag får väl ta en bild på mina tidningar sen när de släpps ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar