The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 4 januari 2012

Mys Med Elin


 Vilket flyt man har ibland! Nästan skrämmande. Jag slapp åka upp till Småland och hämta hem fisen på nyårsdagen. Istället kom världens bästa Elin ner med henne och har varit här sedan dess, och när hon ska bege sig upp mot skogarna igen, vet ingen. :) Hur underbart som helst!

Idag är Cornelia på dagis för att mjuk-starta efter den långa ledigheten. Så jag och Elin tog oss en runda på stan. Tittade i lite affärer och  utnyttjade ett presentkort jag fick utav pappa i julklapp på Village. Så det blev 12 nya små kaffeglas, silikon bakformar och en hjärt-form i teflon. Så nu kan vi dricka kaffe på ett vettigt sätt ur vår Martello-kapsel maskin som jag fick av mamma i julklapp.

Runt lunch tid så var både jag och Elin ganska möra i benen, så vi beslutade att gå till Jensen och käka lunch. Och som avslutning på en grym köttbit så tog vi glass-buffé också ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar