The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 27 januari 2012

Ledig från dagis!




Idag är min knas-fis ledig från dagis. Hela dagis är stängt pga utvecklingsdag, så skruttan är hemma med mig. Så funderar på vad man kan hitta på för grejer som är roliga och givande. Det känns helt galet att hon snart fyller 6 år!! Vart har dessa 6 åren tagit vägen?!? Okej, förra året gick ju åt att bli kär, flytta och börja om från början. Men de andra 5 då?!? Näe, jag förstår inte...

Jag, Cornelia och Niclas var ute i svågertorp förra helgen, och tittade i en massa roliga butiker. Och jag och Cornelia kom fram till att vi ska plantera! Okej, jag och Niclas har diskuterat det länge, men nu är allting inhandlat för att kunna göra en egen liten täppa. Så jag och Cornelia ska plantera fröer idag för att driva upp dem så dem är redo att flytta ut till våren. sen får vi se vad vi ska hitta på mer.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar