The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 25 april 2012

Fönster, check!

Som jag skrev i det tidigare inlägget, så skulle dagen fyllas med diverse olika hus-byggar-grejer. Så nu är fönstren utsågade. Och jäklar vilken tid det tog! Då använde jag ändå ett fantastiskt multi-tool verktyg som jag inhandlade igår. Endast för detta ändamålet och ifall man behöver den till annat i framtiden. Vem vet när man behöver en kombinerad sticksåg/vinkelslip/slipmaskin?




Jag kan erkänna att jag faktiskt började med att såga inomhus. Men det var INGEN bra idé. För det första lät sågen som fan och det blev en massa smått damm. Så jag valde senare att ställa mig på uteplatsen. Och ja. Jag har redan bett om ursäkt till grannarna för mitt oväsen.

När fönstren var utsågade så satte jag igång att spackla det som blev knasigt på fasaden.
Och så fortsatte jag sedan med att försöka få fasaden att se "putsad" ut. Och jag tycker faktiskt att jag lyckades riktigt bra!
Det enda som behövdes till det var spackel, spackel-skrapa och den gröna sidan på en disksvamp.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar