The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 25 april 2012

Golv-läggning

Du anar inte hur härligt jag tycker att det är att ha ett projekt igång igen. Bara att sitta och pilla med diverse och se hur saker och ting blir så förändrat och vackert!



När jag och Cornelia var på Myrorna för ett tag sedan hittade hon en påse med dockhus möbler. Alla var väl kanske inte jätte vackra och speciellt hela, men för 10;- var det en bra investering. Tycker jag nu i alla fall. Skåpet här över och en massa annat har nu fått övergå till vitt. Mycket fräschare!


Efter att ha målat påbörjade jag en ny grej i dockhuset. Av ren tur hittade jag en massa mosaik-plattor i höstas för 9:- (istället för 210:-) och Niclas funderade då på vad jag skulle ha dem till. Och det hade jag själv ingen aning om då. Men nu kommer de mer än väl till pass. Så har suttit och delat en hel hög med mosaik i svart och vitt.

Och sen lades de på golvet i det blivande köket. Jag är helt galen i schack-rutigt och Niclas tyckte också att det blev grymt snyggt! Så vi har beslutat att golvet i köket som vi kommer ha någon gång när vi köper hus, kommer se ut precis som detta. Det tog en jäkla tid att lägga dit det, men resultatet blev fantastiskt!!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar