The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 25 april 2012

Lycka Lycka Lycka!!

Ledig dag idag. Hela dagen dessutom. Så dagen kommer fyllas med do-eli-do på huset. Ska såga ut fönster och fixa lite på fasaden är tanken.
En sak jag lärde mig av det förra huset, är att jag inte ska ha så rackans bråttom. Så jag ska verkligen låta trälim och allt annat torka ordentligt denna gången. Mest för att jag vill att resultatet ska bli perfekt!


Jag ska baka en tårta inför lördag när Neo ska ha kalas. Och för den får jag lite pengar, så jag har varit och inhandlat något som jag har velat ha så grymt länge!! En Dremel! Och den är helt fantastisk! Så här ska fixas, slipas och grejas. Och allting kommer gå så mycket lättare när man slipper sitta och fila saker för hand! Tack min älskade make för att jag fick tillåtelse att köpa den!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar