The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

lördag 9 juni 2012

Krock-Dagen

Den dagen vi krockade (17 maj) så var vi som sagt ute på roadtrip. Först blev det en vända till Helsingborg, vi gick runt i centrum och sen tog vi en tur till Helsingborg's slott














 Utsikten var svindlande från den kullen slottet ligger på. Fantastiskt! Man såg verkligen hur långt som helst. Och arkitekturen i staden är underbar! Vi hittade en massa små mysiga butiker, som vi dessvärre inte kunde gå in i eftersom att det var en röd dag. På så sätt har man blivit bortskämd i Malmö med allting som är öppet vilken dag det än är.

Efter att vi varit i Helsingborg, åkte vi till ett naturreservat som heter Kopparberget. Och med våran otroliga tur, började det såklart att regna när vi väl kom fram. Min älskade make är fantastisk på att vara kartläsare...... Så vi hamnade fel lite fler gånger än en.. Men när vi väl kom fram, möttes vi av en underbar bokskog med en utsikt som skulle kunna göra den mest deprimerade lycklig.












Vi var på en liten resa som varade så gott som en hel dag, och så kommer vi inte ens en mil hemifrån och så säger det pang.. Så nu är det sjukgymnast och smärtstillande som gäller för min del ett bra tag framöver...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar