The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 12 juni 2012

Leverans!!


Nu ska man leka elektriker igen! Jag fick hem en leverans med stick-kontakter och 5 meter sladd, så nu ska det lysa överallt i huset!

Jag har även börjat göra gardiner till huset (finaly) Jag har sett på olika bloggar att de använder hårspray eller stärkelse spray som man har när man stärker kragar på skjortor och så. Men uppfinningsrik som man är, så plastade jag in en bit kompakt skumgummi och sen använde jag trälim som jag blandade ut med lite lite vatten. Och resultatet blev riktigt riktigt bra!


 Resten av huset börjar också få liv nu. Jag blir riktigt imponerad av mig själv hur jag faktiskt har lyckats med det, eftersom att förra huset blev en smärre katastrof.. Men det ska också fixas sen.

Är det föresten någon som skulle vara intresserad av en swap? Jag vet inte i dagsläget vad jag själv har att erbjuda, men det vore hur skoj som helst att göra en, i och med att det aldrig har blivit av innan...







0 kommentarer:

Skicka en kommentar