The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 4 november 2014

Coffee!!

God morgon! Sovit gott? För en gång skull har jag också det! Somnade till Elementary igår, och har inte behövt gå upp en enda gång i natt. Underbart!!

Mitt nya pill, är brodyr, eller rättare sagt korsstygnsbrodyr. Men inte klassiska "tantiga" utan med lite mer power. Så senaste alstret är detta anatomiska hjärta. Jag vet  egentligen inte varför det har blivit ett av mina favorit motiv. Men det är ju kroppens kraftfullaste och viktigaste muskel. Så det är ett fantastiska organ!

Igår hade Malmö besök av en sann Ölänning. Min älskade, och bland mina äldsta, riktiga vän, Caoo var i Malmö med Camilla, hennes mamma. Caoo och Camilla var en mina viktigaste stöttepelare under tonåren, och under tiden jag var gravid. Caoo var den första av mina vänner som hälsade på Cornelia när vi fortfarande befann oss på BB. Så vår vänskap är oerhört speciell och viktig!

Det var så härligt att hook-up och diskutera livet och vad den senaste tiden har innehållit. En massa kärlek till de båda! Det är skam att erkänna att Caoo bara bor en liten bit bort med tåget, nu mera, men vi ses så sällan ändå. Det får allt bli ändring på det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar