The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

tisdag 11 november 2014

Fars dag 9/11

Att en dag kan fyllas med så mycket kärlek! Cornelia bakade scones till Niclas på morgonen, som blev helt perfekta! Min duktiga lilla skrutt.

Presenten jag fixade till honom kommer jag nog aldrig kunna slå! Bad chefen att fixa ett set med knivar från Thailand, som han hade med sig när han kom hem. De knivarna går inte att få tag på i europa alls, och Niclas har läääääänge dreglat över dem på nätet. Så presenten blev över förväntan! Han gick och pillade på dem konstant efter att han öppnat paketet.

Jag kommer aldrig kunna överglänsa den presenten....

Resten av dagen bestod av promenader med hundarna och på kvällen bakade Cornelia kladdkaka, även den blev peeeerfekt! Undrar vart hon kan ha fått bak-genen ifrån? ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar