The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 24 november 2014

Födelsedag och lugn helg

Yes, jag fyllde år i helgen. Som maken sa -"nu är du närmre 30 än 20", tack älskling.. Ge mig åldersnoja!

Hur som helst, så var födelsedagen underbar! Frukost på sängen, mängder av paket och sen firmafest på kvällen.

Av Cornelia och maken fick jag bla en samlar Minion, en bok om effektsminkning och en bok om hur man gör små steampunk figurer. Kan det bli mycket bättre?!

Dessutom fick jag en låda innehållande 9 årsmust från Apotekarnes. Om du hittar den julmusten, KÖP DEN!!! Så gudomligt god!

Firmafesten innehöll alla kollegerna och cheferna, god mat på Green Mango och tequila. Efter middagen tackade jag dock för mig och gick hem. Min kropp klarade inte chefens tempo i intag av alkohol. Men hela dagen var helt famtastisk

Stort tack till alla som gjorde dagen till vad den blev ♡

0 kommentarer:

Skicka en kommentar