The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 6 november 2014

Torsdag..

Torsdag = tandläkaren.. Lagom roligt. Så ska vara hos mun-ligisten om 40 min ca. Dock, är en sak positiv. För nu kanske jag slipper gå runt med en tand i 3 delar liggande i en zip-bag.. Jepp, så går det ibland. Så nu har jag en tand i överkäken som enbart består av en dold tandrot.. yey..

Any how, idag ska jag jobba på lekosmek. Så hoppas på att tandläkaren inte bedövar hela munnen på mig (..igen), det känns som att jag hat läspat och dreglat tillräckligt på arbetstid. Men de nya gaddarna kommer ju inom kort. Det ska bli förbannat skönt!

Brodyr perioden håller i sig. Det enaste alstret är inspirerat av Billy i "När lammen tystnar", (silence of the lambs) som gubben gjorde en beställning på. :) Ska bara hitta en ram i passande storlek. Men det kommer.

Ha en fin dag ♡

0 kommentarer:

Skicka en kommentar