The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 5 november 2014

Inte okej..

Jag har sprungit runt som en hottentott hela dagen.. När man går runt i city på eftermiddagen,  så finns det MÄNGDER att reta upp sig över. Som -

-folk som går sakta på trottoaren, och vägrar flytta på sig. Kan inte de som går sakta hålla till vänster, ist för att störa hela systemet, och begränsa HELA "körfältet"

- barnvagnsligorna som gärna går 3-4 i rad på trotoaren

- de som "parkerar" mitt på gågatan. Helst i klungor innehållande 8-12 personer.

- tiggarna som skramlar med sina burkar och bokstavligt, flyger på en..

Mmm... Kul att gå ut...

Idag har det varit ergonomi föreläsning på Achima. Otroligt givande!

Nu ska jag attackera kudden, och hoppas på mer sömn i natt

0 kommentarer:

Skicka en kommentar