The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 23 december 2011

Jul-sjuk!




Ännu en dag på tåget. Jag och min älskade lilla knaas-fis åkte upp till småland igår för att fira jul. Mannen min ska fira med Nova och Lex. Vilket jag förstår till 100%. Jag skulle inte kunna tänka mig en jul utan Cornelia, så varför skulle han inte fira jul med våra andra små-fisar?

Hur som helst så gick tågresan bra. Jag och Cornelia konkade på våra väskor och två stora kassar med julklappar. Hur kommer det sig att man alltid säger "det kommer inte bli så mycket julklappar i år" och likförbannat blir det hur mycket som helst?! Näe, jag försår inte det riktigt.

Pappa hämtade upp oss vid tåget och så åkte vi hem till mamma. Och sen åkte vi med mamma idag, när hon skulle till jobbet, hem till pappa. Cornelia satte sig och började göra julklappsetiketter som hon skrev på helt själv. Min duktiga älskade lilla unge! Efter att etiketterna var på plats så blev det till att klämma och skaka en hel massa också. Jag känner igen det där sen jag var barn. Paket var ju huuuuur spännande som helst. Men nu blir jag bara glad om jag får någonting. Så ja, jag blev riktigt glad när jag såg att det var en hel del julklappar även till mig. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar