The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 4 december 2011

Tivoli i Köpenhamn


Efter en dag full med lycka, underbart sällskap av familjen och vänner samt fantastisk mat på Buffén i Slottstaden så åkte jag, syster och min älskade man över till Köpenhamn för att tillbringa kvällen på Tivoli. Pappa och Cornelia var för trötta för att åka med, så de stannade hemma och tittade på Rio istället och mamma med sambo åkte till sitt boende utanför Malmö, så det fick bli bara vi fyra.

























 Jenny bjöd Köpenhamn's borna på en liten konsert, dessutom höll hon på att få slagpinnarna i huvudet av en liten grabb när hon tog över. Det var inte bara vi som asgarvade, i stort sett varenda en som gick förbi började flina, fnissa eller skratta högt över att Jenny stod på huk över detta lilla instrument och plinkade. Det är tur att min älskade Jenny inte är helt normal ^^





 ...Som sagt, inte helt normal....





0 kommentarer:

Skicka en kommentar