The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

söndag 4 december 2011

VinterMys



Ooooh det känns verkligen att det snart är jul! Min första jul som gift, boende i Malmö och förbannat lycklig. Just idag innan Jenny, Syster och pappa skulle åka hem gick vi en sväng på stan. Jag visste iom mitt jobb att det finns en barnkarusell ner i Raoul Wallenberg's park. Så jag, pappa och Cornelia traskade dit. Cornelia fick åka hur många varv som helst, så för en stund trodde jag nästan att hon skulle tycka att det var tråkigt.. För så var det när hon åkte en liknande på folketspark i sommar. Men icke. Hon var lika lycklig varje gång hon åkte förbi mig och pappa. Jenny och syster sprang runt i diverse affärer under tiden.


Innan vi gick till Burker King för att äta innan de skulle åka hem, så gick vi in i Tomtens stuga. Cornelia fick säga vad hon önskade sig i Julklapp och så fick hon ett helt gäng med pepparkakor. Mycket lycka!

Denna helgen har verkligen varit helt magisk! Jag har gift mig, familjen har varit här och jag mår verkligen hur bra som helst! Nu i veckan ska jag göra klart tidningen innan den går på tryck, så en dag arbete till, sen blir det bara att pyssla med diverse roligheter innan julen knackar på dörren på riktigt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar