The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 14 december 2011

Santa Lucia


Lucia firande på dagis! Så otroligt mysigt! Jag har hört Cornelia öva på sångerna i veckor känns det som, och äntligen var dagen här. Klockan 3 var jag och alla andra föräldrar på plats för att se våra änglar sjunga och bjuda på sina egenhändigt bakade lussekatter. Det bjöds på glögg, kaffe, te, varm choklad och en massa annat gott.



Detta var helt klart ett utav de finaste Lucia tågen jag någonsin sett! Alla på dagis var så otroligt duktiga! Sångerna satt perfekt och det märktes verkligen att de trivdes med situationen. Och det var inte många som backade ur för att fotograferas eller filmas heller ^^







Jag är så otroligt glad över att Cornelia fick en plats på detta dagiset! Hon har verkligen utvecklats otroligt mycket under dessa månaderna som hon har gått där. Anna, Tessan, Malin och Tove gör ett så fantastiskt bra jobb för att göra våra barn till framtidens bättre människor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar