The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 11 februari 2011

BebisBesök

I förrgår så var jag, Jenny, Neo och Thilde på shopping runda. Det blev ett åter besök till "Tekla", Jenny var TVUNGEN att ha samma rosa set som jag shoppade :D Jag blir så glad när andra gillar det som jag gillar! Jag fick ta mig till tandläkaren också..... Det blev en billig historia.. Men den jävla kindtanden som gjort min nattsömn till en mindre katastrof, ligger nu i en liten påse på bokhyllan "å ja hoppas de värker i na så ho skriker" som Lina sa i Emil i Lönneberga ^^,

Sen kom Frida upp på besök för att gosa med bebisarna. Det är något speciellt med bebisar.. Även om dom skriker som bara den i bland, och det är blöjor och kräks.. Så är dom helt underbara! Neo och Thilde är helt klart Tant Annas favoriter. :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar