The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 11 februari 2011

Vem gillar inte shopping?!

Jag kom på att jag inte lagt upp så mycket utav det som inhandlades i Stockholm.. Visserligen är det mycket som jag shoppade i förrgår också. Det är så mysigt att bara gå på stan! Jag har inte varit mycket för det ett tag, men nu tycker jag verkligen om det igen.

Från Panduro
Ny cupcake bok, från Coop -79:- och små muffinsformar från Rise. Men inhandlade på Lizes Interiör.
Lite nya pockets ^^
Även om jag verkar vara en vääääldigt o-organiserad person, så är det faktiskt så att jag missbrukar mer eller mindre min almanacka! Mitt liv på papper, så jag har plats i huvudet för idéer och skapande. Stämplarna köpte jag på Bokia- 119.-
Nya ljuslyktor. Trend Stockholm, men inhandlade på Tekla för 10:-/styck.
Röda prislappar är något utav det BÄSTA jag vet! Jag har kollat på detta innan, men tyckt att det var för dyrt, men nu fanns de en liten röd lapp på. Då kan jag inte låta bli!
Nya skor! Det märks verkligen inte vilken som är min favorit färg. ;) Skorna kostade 199:-, nedsatt från 500:-, då går det inte motstå. Och Jenny höll med och köpte likadana ^^,
Min mobil gick i pension när jag var i Stockholm, så fick införskaffa en ny.. En samsung Galaxy S. Och självklart har den en rosa baksida ^^
Lite bling-bling till mig shoppade jag och Jenny på Lindes för 10:-/styck.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar