The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 21 februari 2011

Cornelias 5-års dag!

Igår fyllde min prinsessa 5 år. Gud vad tiden går fort! Det känns helt rubbat.. Men så är det i alla fall. Dagen började med present öppning. I förrgår kom mamma och Sven upp med ett jätte tjusigt gammalt skrivbord till hennes rum, så en present hade hon fått sedan innan.




Vid tre fylldes våran lägenhet till bredden! Inbjudan var mamma, pappa, mormor, Göran, Sven, Elin, Patrik, Jenny, Neo, Thilde, Frida, Jon och Amanda. Så det var fullt hus här! Tårta blev de ju naturligtvis och bullar med mera.




Den bästa presenten (enligt henne själv) var den mp4-spelaren som hon fick utav Jenny, Denny, Neo och Thilde! Jenny hade dessutom lagt in Bamse och Pippi sagor i den. Så när gästerna hade åkt hem och både jag och Cornelia var helt slut, så somnade hon i sängen med sin mp4:a med ett leende på läpparna!

Tack alla underbara vänner och familjen som förgyllde Gosans födelsedag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar