The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

torsdag 24 februari 2011

Nya Dreads!

Jag tog ur mina bruna/svarta/blonda/vinröda igår, så har haft afro sen igår, men nu sätter Frida nya på mig :D Bruna med mina tillverkade candy dreads i blå/brun/magenta/lila. de kommer bli en grym upp blandning! Jag blev riktigt nöjd med resultatet på dem jag gjorde själv faktiskt. 39 stycken blev de, allt som allt, och så har jag delat med mig av 4 till Fridas huvud, som jag satte dreads på igår. Så ska ta bild och lägga upp på hennes huvud sen. Det är ju det första hela setet jag sätter helt själv. Så är faktiskt imponerad av mig själv. Och det blev ju liiiite telefon-support med Jenny till en början, men sen rullade det på som fan. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar