The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 7 februari 2011

Lördag, 5/2, Stockholm

Vaknade lagom tid, Nathalie och Nora hade varit ute med hundarna, så de slapp vi som var lite mså sega efter gårdagen. Vi pimplade en massa kaffe, klädde på oss och tog bussen mot Nacka Forum. Nacka Forum är himmelriket för den som inte gillar att gå ute och frysa, men ändå vill shoppa. Det blev en hel del bra inköp, bland annat är Cornelias födelsedagspresenter klara nu. Vilket känns grymt bra ^^




jag tog på mig ansvaret att laga middagen när vi kom hem. Så det blev Thaigryta a´la Anna. Den fick grymt mycket beröm dessutom. Sen gjorde vi oss i ordning för att gå till Il Porto som ligger ett sten kast från Veronica och Stefans lya. Där bjöd kvällen på karaoke och cider. Vi tog det väldigt lugnt och sjöng ett parlåtar var, bara för att det är så grymt kul.




Vi valde att gå hem när det började flyta allt för mycket på borden, och vi fick ett glas rödvin över oss..... Vi var så TACKSAMMA för det... Humf... Så vi var hemma vid halv 12 ungefär. Vi var ganska sega både jag och Veronica, så det blev sängen direkt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar