The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 7 februari 2011

Fredag, 4/2 - Mot Stockholm

Wilma och jag åkte bussen från Kalmar vid 9:15. Det kändes segt som sjutton att gå upp vid halv 6 på morgonen.. Det är man ju inte riktigt van vid. Wilma var grymt duktig hela vägen upp! Inte ett pip kom från henne.

Paus i 45 minuter i Ringarum. Blåste och var GRYMT kallt..
Bussen.

Från City terminalen gick jag och Wilma hela Drottninggatan upp, förbi Rosenbad och slottet och genom gamla stan för att ta oss till Slussen. från slussen tog vi bussen ut mot Gustavsbergs centrum där vi blev välkomnade av Veronica, Nora och Ville. Vi gick och handlade lite fort, efter som att Nora ville baka cheesecake som vi skulle mumsa på under kvällen.
Nora och Veronica


Efter mat, cheesecake och underbart sällskap så bjöd Veronicas gubbe Stefan mig på en Gin & Tonic a´la burk. Kanon god faktiskt! I sällskap av Nathalie och Annelie så åkte vi sen ut till Nacka Värdshus för att sjunga karaoke och ta en öl. Fast de blev lite fler än en öl kan jag erkänna. Vi sjöng och hade grymt roligt och jag gick vidare till finalen i karaeoke tävling. Jag hade ingen aning om att det ens var en tävling!! Så finalen kommer att bli den 18/3. Så då får ni hålla tummarna för mig. det står ju faktiskt en Weekend resa på spel ^^,

Sen tog vi i sällskap av Stefan en taxi in till Stockholm city. Vi dansade loss på Engeln i Gamla Stan och vi var inte hemma förrän 4 på natten. Vilken kväll de blev! Helt underbar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar