The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

måndag 7 februari 2011

Söndag, 6/2, Hemfärd.

Vi vaknade runt 10 och satte direkt på kaffebryggaren. Gud vad seg jag var på morgonen... Helt galet. Sov väldigt lustigt också dessutom. Så med kaffe och morgon cigaretten i högsta hugg satte vi oss på trappan och vaknade till liv. Stefan och Nora åkte till Dellan och köpte nybakade frallor. Så frukosten blev grymt nice. Jag packade i ordning och snackade en massa skit med Veronica, och sen följde hon och Nora mig ner till Gustavsberg Centrum där jag och Wilma skulle ta bussen till till Slussen igen. Jag ville verkligen inte åka hem. Stockholm är helt klart min stad!

Slussen
Slussen
En trång liten gata i Gamla Stan
En del av Rosenbad

Jag och Wilma gick och små strosade genom stan och råkade hamna i en demonstration mot varg jakten precis utanför slottet.. Oops. Visserligen är jag emot varg jakten, men jag är inte den som ställer mig i ett demonstrationståg och ylar.. Det fanns flertalet galet fina varg hybrider med i tåget. Jag och Wilma lyckades i alla fall ta oss ur tåget och gå Drottninggatan upp mot City Terminalen.


Segels torg/Plattan
Wilma var lika duktig hela vägen hem som hon var när vi åkte upp. Vi fick platser precis vid toaletten på bussen, så Wilma blev bortskämd med klappar och gos så gott som hela vägen hem.
Vi hade dessutom turen att flirta med Jennys sambo Denny, så han hämtade oss i Kalmar och körde oss hem till Nybro.

Vilken underbar helg!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar