The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 2 februari 2011

Shabby!

Jag har varit en väldigt dålig bloggare ett tag.. Igår fick jag klagomål från inte mindre än 3 personer.. Huuummm.. Jag kanske borde skärpa mig lite..
Men det känns som att jag inte har haft något jätte intressant att skriva om.

Hur som helst, nu har bloggådran kommit tillbaka till mig en viss del.
Nu har det ju faktiskt hänt lite i mitt hem om inte annat. Jag har hittat så UNDERBARA bloggar som inspirerar nått grymt! Jag har fått för mig att hela mitt hem ska bli lite mer Shabby Chic! Så jag har fått en burk med vit färg utav pappa, och det är mycket som målas om här hemma nu. Bland annat så har mitt vardagsrums bord fått sig en omgång.

Så nu håller jag rollern i högsta hugg och målar på det som målas kan! Jag har prinsessan hemma idag så ska hon får göra något roligt på sitt rum. Så precis innan jag satte mig vid datorn så målade vi hennes byrå. Så den ska bli vit med lite fin text på. Jag har inte riktigt kommit på något bra att skriva, men det kommer säkert.

Här är blogglistan på dom underbara bloggarna i allafall :)
Det finns ett gäng bloggar till som har fått mig att inspireras, men dom lägger jag upp sen när det kommer en make-over bild :)

Simma lugnt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar