The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

fredag 4 februari 2011

Fynda!

Igår tvingade jag, mer eller mindre, Cornelia att gå på loppis med mig. Först blev det Ria. Hittade en massa roligt! Sen vidare till ett loppis som ligger vid Shell i Nybro. Hittade några guldklimpar där också. Sen fick jag för mig att vi skulle gå till "Tekla". En inredning och present butik lite undan gömt i Nybro. Där hittade jag ÄNNU mer underbara ting! Jag hittar så mycket inspiration hos så grymt duktiga bloggare, så nu vill jag göra om hela mitt hem. Och jag är på god väg tackvare alla fina grejer jag hittade igår.

Jag och min stationära dator är inte riktigt vänner när det gäller att föra över bilder från min systemkamera... Så tyvär har jag inte kunnat lägga upp bilder på det fina jag införskaffade igår..
Men jag hoppas på att kunna göra ett blogg inlägg till i kväll.

Om en timme lite drygt bär det av mot Kalmar för att ta bussen mot Stockholm med Wilma. Det ska bli så grymt skönt att träffa alla vänner där uppe. Jag har inte varit där sen strax innan jul 2009... Så har nära på lite dåligt samvete över att jag inte har varit uppe. Men idag ska det äntligen bli av. Så ska försöka ta en massa fina bilder där uppe. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar