The one and only

Mitt foto
Malmö, Skåne Län, Sweden
Mitt namn är Anna, och jag är född 1988. Jag bor i Malmö med min man, dotter och två bonus barn. Mitt liv präglas av kreativitet, kärlek, lycka och olika hobbyer.

Etiketter

Köpa?

Alla miniatyr grejer som läggs upp på min blogg kan köpas. Det är bara att skriva en kommentar under det inlägg som intresserar dig. Skriv då vilken produkt som faller dig i smaken, och din mail adress så skickar jag ett mail så jag kan få dina uppgifter. :)
Använder Blogger.

Readers

Visitors

Totalt:

Denna månaden:

Denna veckan:

Idag:

onsdag 26 oktober 2011

Fin-Besök!


Igår kväll kom Elin till oss! Gud vad jag har saknat Elin! Vi har ju inte träffats jätte mycket sen jag flyttade, men igår gick jag och mötte henne vid tåget, utan Cornelias vetskap.
När jag gick sa jag att jag skulle iväg och göra ett jobb, så Cornelia visste verkligen iiiingenting! Väl hemma igen så gick jag in först, och efter kom Elin. Jag ropade på Cornelia som inte alls hade tid att komma och säga hej till mamma vid dörren, men till slut släppte hon det hon höll på med.
Den chocken hon fick när hon såg Elin är oförglömlig! Hon stod bara och gapade i flera sekunder och sen slängde hon sig i Elins armar. Vilken lycka!

På kvällen somnade Cornelia hos Elin i fotöljen. Helt slut och jätte lycklig!

Men idag så skulle min lilla snutt till tandläkaren. Så Elin fick följa med som sällskap. Dock hade prinsessan ett hål i en kindtand, så det blir ett åter besök i början på November. Men hon var suuuper duktig!


Efter tandläkaren fick vi visa Elin lite utav Malmö city. En liten shopping-runda skulle man kunna kalla det, och iom att Cornelia var super hungrig efter tandläkarbesöket så fick de bli en runda till PizzaHut!





0 kommentarer:

Skicka en kommentar